lördag 4 december 2010

strandad

Åkte till flygplatsen i morse, allt fixat och klart. Checkar in och folk från flightservice hjälpte mig med mina grejer. Inte så jäkla lätt att hoppa runt på kryckor med datorn, handväska och en taxfreepåse. haha, Klockan 11 när flyget skulle gå går inte mitt flyg utan vi ska vänta tills kl 13 för besked pga strejk och att spaniens luftrum är stängt. 13 får jag sms av MAMMA att mitt flyg har blivit inställt. Var bara att hitta killen som körde min rullstol och hämta väskorna. Så nu är jag tillbaka hos Marian som tackolov kunde plocka upp mig på flygplatsen. När vi kom hem hittade jag inte min taxfree påse, blev lagom panik och sen insåg vi att den låg i bilen.
Men nu är luftrummet är öppet och troligtvis kan jag åka hem på måndag.

Vilken lyckad dag.

besitos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar