onsdag 1 december 2010

Kvitton

well, här kommer bilden på alla mina kvitton, eller i princip alla...
ser värre ut än vad det är.. det mesta var inte så dyrt!

Försökte stänga min färdigpackade resväska, misslyckades totalt. Den går inte att stänga. Nej, den är inte för full. Den är inte ens full.. men den väger 21kg så vill inte stoppa i den mer.
I morgon ska jag göra CSN provet.. Har inte lust, haha, har blivit tonåring igen. Vill ingenting.. nä, men känns dumt att göra ett prov för att se om jag ska få studiebidrag. Måste klara provet för att inte behöva betala tillbaka, vilket är dumt. Tänk om jag har varit här, kämpat och verkligen ansträngt mig (vilket jag har!!) och bara inte fattar spanskan och misslyckas. Ska jag då behöva betala tillbaka? För att jag var för dålig så får jag inte studiebidrag? Finns säkert flera som bara är dåliga men verkligen ansträngt sig. Stackarna. Skärpning CSN, detta är inte okej.

besitos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar