måndag 6 december 2010

Ändrat!!!

Ännu en gång har jag ändrat flyget hem.. Denna gång för att Finnair har strejk. KUL LIV! Så nu flyger jag hem med Ryanair i morgon bitti 6.30... Vilket även betyder att man inte får ha lika mycket bagage med sig hem... Får ha 20kg + 15kg... Så jag har fått slänga massor... Har slängt alla mina strumpor, hälften av mina trosor, 4 tröjor, 3 tshirtar, 2 shorts, 1 handväska och 1 kjol utöver det som jag slängde i fredags... Innebär att jag har 12kg mindre bagage med mig hem än hit..
Ganska bra va? Tackolov är det jul snart.. kan jag önska mig allt jag slängt igen! hihi

Taxi kommer och hämtar mig 04.00 i natt.... uuuuh, ska försöka sova lite innan.. kommer behöva en fet kaffe.. Fast det är inte så smart, utan den kan jag ju sova på flyget!
besitos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar